Chì sò l'anelli di fidanzamentu split shank

Quandu sceglite un anellu di ingaghjamentu, a maiò parte di a ghjente cerca un disignu unicu è memorable, ma ancu quellu chì pare è si senti cum'è un anellu di fidanzamentu tradiziunale.Allora un anellu di fidanzamentu split shank deve esse a vostra megliu scelta.U so sguardu squisitu hà cunquistatu assai spose di una lista, cumprese Blake Lively, Beyoncé, Mary-Kate Olsen, Bar Refaeli è Jamie Chung.

Ùn vi preoccupate micca sè ùn avete mai intesu parlà di stu stile, copreremu tutte l'infurmazioni nantu à questu affascinante anellu in a nostra prossima guida di l'Annellu di Fidanzamentu Split Shank.

图片2

U stincu hè essenzialmente a banda di l'anellu, a parte chì viaghja intornu à u dettu.A maiò parte di l'anelli sò anelli "single-shank", induve l'anelli split shank sò quelli cù duimetà cunnessi o un anellu chì si divide in 2 curve quand'ellu righjunghji u paràmetru di l'anellu.

图片3

U stincu split pò ancu esse discrittu cum'è un design d'anellu.Questu hè ancu più evidenti quandu avete nutatu chì l'anelli di fidanzamentu split shank ponu esse assuciati cù una varietà di paràmetri di anellu.

Per esempiu, questu hè un Mingtaianellu di fidanzamentu split shank, chì combina un paràmetru di pavimentu è un paràmetru di halo.

图片4

Mentre chì questu anellu d'oru biancu 14k divisu presenta un ambiente pavimentatu, ma senza aureola.

图片7

In listessu modu, l'impostazione di stincu divisu si adatta ancu bè cù una gamma di tagli è forme di diamanti diffirenti - da tagli tondi à principessa.tagliè tuttu in-trà, cum'è questu anellu d'ingaghjamentu di stintu divisu in forma di cori.

Stili è Disegnu di Anelli Split Shank

L'anellu split shank ùn pò micca solu vene cù una varietà di forme di diamanti è un anellu supplementu, ma ancu differisce l'un l'altru in quantu à u disignu.

图片5
图片6

Tutti i stinchi divisi sò cunnessi à u latu più bassu di l'anellu, in uppusizione à una petra di centru, in ogni modu, alcuni di u split s'apparente à pocu à questu dilicatu anellu d'opale blu split shank, cù una piccula split right before they reach the ring's stone.

图片1

È altri, taliHè questu anellu di diamanti in oru giallu massidu, spaccatu, divisu assai più veloce è più largu.

Chì tippi di forma di diamante sò adattati per l'anellu split shank?

Quasi ogni forma è tagliata di diamante pò esse usata per un anellu split shank.Questu hè chì i disinni stessi sò abbastanza versatili è ponu esse fatti per currisponde à qualsiasi forma di diamante - ponu esse adattati à e petre.

图片9
图片10
图片8

In più, a paràmetra di stincu split furnisce una grande stabilità è funziona bè cù solitaire, halo, lunetta, pavimentu è altri paràmetri di anelli, facendu chì e petre più chjuche è più grandi funzionanu bè cù l'anellu.

Perchè è cumu sceglite un anellu Split Shank?

L'anellu split shank hè splendidu è unicu.Ùn sò micca solu assai sfarente da u stilu classicu di un cercu unicu, ma sò ancu esse sferenti l'una di l'altru in modu chì ogni anellu di fidanzamentu split shank hè veramente unicu.

图片11
图片12

Quandu cercate un anelli di ingaghjamentu split shank, per via di a grande varietà di forme è disinni unichi, pudete sceglie anelli split shank basatu nantu à a dimensione, a forma è u tagliu di a petra, è ancu u tipu esattu di intarsia cumplementarii chì vulete.Per esempiu, halo, petra unica, bisellu, etc.

Cù questu in mente, ricumandemu definitivamente di optà per i gioielli Mingtai per ottene a megliu combinazione di design.

Pronti à aghjunghje un anellu di fidanzamentu split shank à a vostra lista di desideri?Pudete sceglie è aghjunghje u vostru anellu di fidanzamentu di split shank favuritu à u vostru carrettu avà!


Tempu di Postu: Aug-01-2022