Anellu romanticu classicu di diamanti tagliatu principessa

Sè vo vulete una pruposta romantica è lussuosa di fata, allura u nome di a petra principale nantu à l'anellu di diamante deve ancu avè un incantu di fata.

novu 3 (1)
novu 3 (2)

L'anellu di a principessa ùn hè micca solu un aura sacra in u so nome, hè ancu unu di i più belli modi per cutà diamanti.Indubbiamente, hè stata solu per 100 anni è hè diventatu un altru mètudu di taglio populari dopu à anelli di diamanti unichi tondi.

Cù charm è glamour, u diamante cut princess hè tipicu di e donne muderni, sò cunfidenti è di moda, rigide è persunalità suave.I quattru bordi è i cantoni di u diamante tagliatu principessa rapprisentanu rispettivamente rispunsabilità, curagiu, affettu è rispettu.

novu 3 (3)

A storia di a principessa cut

In u 1961, Arpad Nagy, un tagliatore di diamanti in Londra, hà creatu u tagliu quadru di diamanti dopu 13 anni di ricerca;In u 1971, u tagliu di diamanti sudafricanu Basil Watermeyer hà creatu un tagliu di barione;In u 1979, Betzalel Ambar, Ygal Perlman è Itzkowitz patentatu u "Quadrillion", un tagliu quadratu luminoso cù 49 facets.

Ùn era micca finu à l'anni 1970 chì u tagliu di principessa hà intrutu gradualmente in u mercatu, cù Tiffany chì l'hà qualificatu cum'è "elegante è drammaticu", u tagliu di principessa hè sempre statu una stella in u tagliu di fantasia, è u nome di sognu l'hà fattu ancu più populari.

L'anellu di diamanti tagliatu da principessa face meraviglie nantu à dita lunghe è sottili.Per un unicu anellu di diamanti chì veramente fa spiccà un diamante.Quandu u vostru amatu apre a scatula cù una grande sorpresa è vede l'elegante è romanticu anellu tagliatu di principessa, hè difficiule d'imaginà chì ùn sarà micca mossa.

novu 3 (8)
novu 3 (4)
novu 3 (5)

L'anellu di diamanti tagliatu principessa hè u più brillanti di i diamanti in forma di fantasia

Trà parechji diamanti in forma speciale, i diamanti tagliati principessa sò brillanti.In a certificazione GIA, i diamanti tagliati principessa sò discrittu cum'è un brillanti mudificatu quadratu, chì hè cum'è una piramide invertita, cuncentra u pesu principale nantu à u fondu.U nùmeru di facetti è l'arrangementu di facetti à u fondu è a corona pò varià assai, cù diversi lampi di brillanti.

Se sente chì un anellu di diamante o simplice ùn hè più à i vostri bisogni, cunzidira un anellu di doppia strata cù inserti di diamanti densi.L'anelli Mingtai presentanu micca solu una petra principale di taglio quadratu di principessa, ma ancu un anellu di diamanti densu cù un anellu doppiu per un disignu unicu.

novu 3 (7)
novu 3 (6)

A forma di tagliu quadratu di a principessa hè unica, a forma quadrata a rende più atmosferica è elegante, sia aduprata cum'è un anellu di nozze o l'accessori di ogni ghjornu sò abbaglianti.A linea recta hè più stabile, è pò ancu presentà cumplettamente u sensu di u spaziu di u diamante.

A forma di a principessa li dà un vantaghju annantu à l'altri diamanti in l'ambientazione, cum'è l'impostazione misterica è l'impostazione di cluster, è a forma boxy permette à i diamanti in forma di principessa per esse cuciti senza saldatura in una sola linea per una forma liscia.

novu 3 (9)

Tempu di posta: 08-06-2022