Chì ghjè a diffarenza trà l'oru 14k è l'oru 18k

Quandu si tratta di ghjuvelli d'oru, i dui tipi più populari sò l'oru 14k è l'oru 18k.Questu articulu discute principarmenti e so differenzi è i so rispittivu vantaghji è disadvantages.

L'oru più puru hè di solitu un metallu duru cù una grande duttilità è ùn hè micca adattatu per l'artighjanu di ghjuvelli è di l'usu di ogni ghjornu.Per quessa, tutti i gioielli d'oru in u mercatu oghje sò fatti di lega o mischi di metalli in quale l'oru hè mischju cù altri metalli cum'è zincu, ramu, nickel, argentu è altri metalli per aumentà a so resistenza è a forza.

图片1
图片3

L'oru più puru hè di solitu un metallu duru cù una grande duttilità è ùn hè micca adattatu per l'artighjanu di ghjuvelli è di l'usu di ogni ghjornu.Per quessa, tutti i gioielli d'oru in u mercatu oghje sò fatti di lega o mischi di metalli in quale l'oru hè mischju cù altri metalli cum'è zincu, ramu, nickel, argentu è altri metalli per aumentà a so resistenza è a forza.

Questu hè induve uksistema arat entra in ghjocu, rifirendu à u percentinu d'oru in a mistura.100% di l'oru hè marcatu cum'è oru 24k, di quale tutte e 24 parti metalliche sò fatte d'oru puru.

14k d'oru

In lega d'oru 14k, ci sò 14 parte d'oru puru è e 10 parte restante cuntenenu altri metalli.In quantu à u percentuales, l'oru 14k cuntene 58% d'oru puru è 42% di metalli in lega.

Sicondu u culore di l'oru, pò esse oru giallu, biancu o rosatu, è i metalli in lega pò cuntene paladiu, ramu, nichel, zincu èargentu.Ogni metallu affetta u finaleculore di uoru.

图片6
图片20
图片13

I vantaghji di i gioielli d'oru 14k

Durabilità: A causa di a più alta proporzione di metalli in lega, l'oru 14k hè più durable cà l'oru 18k è hà una migliore resistenza à l'usura.Per quessa, hè ideale per l'usu di ogni ghjornu, è stu tipu d'oru hè a prima scelta per anelli di nozze è anelli di ingaghjamentu.I gioielli d'oru giallu di 14k ponu sustene u travagliu manuale è altre attività rigurose è sò adattati per quelli chì anu un modu di vita più attivu.

Disponibilità: In u mondu di i ghjuvelli d'oru, l'oru 14k hè assai populari.Quandu si tratta di anelli di ingaghjamentu, anelli in oru 14k sò attualmente a scelta più populari, cuntendu quasi u 90% di a vendita di anelli in i Stati Uniti è in altri paesi d'Europa Occidentale.

I svantaghji di i gioielli d'oru 14k

Apparenza: Mentre i ghjuvelli d'oru 14k sembranu stupenti, ùn anu micca u splendore di i ghjuvelli d'oru 18k.L'oru 14k pò esse ligeramente più scuru è ùn averà micca quellu culore d'oru riccu è vivu.

18k d'oru

Quandu si tratta di oru 18k, itsi riferisce à 18 parte d'oru puro è 6 parte di metalli di lega, chì hè equivalente à 75% d'oru puro è 25% di altri metalli.

图片2
图片4
图片14

I vantaghji di i gioielli d'oru 18k

Purità: U più grande vantaghju di i ghjuvelli d'oru 18k hè chì u so livellu d'oru puru hè più altu.Cusì, i gioielli d'oru 18k offre l'apparizione di l'oru quasi puro, a praticità è i beneficii di quasi tutti l'alliati d'oru.A so purità hè particularmentenotevuliin oru giallu è rosatu, risultatu in culori più caldi è più vibranti è un splendore incredibile.

Pruprietà ipoallergénica: Ancu s'è i gioielli d'oru 18k cuntenenu metalli chì provocanu allergie cum'è u nichel, sti ligami sò prisenti solu in quantità traccia.Dunque, i ghjuvelli d'oru 18k sò improbabile di causà allergii di metalli o dermatite di cuntattu.

I svantaghji di i gioielli d'oru 18k

Durabilità: Risulta chì u più grande vantaghju di i ghjuvelli d'oru 18k hè ancu u so più grande inconveniente.L'oru puru di alta purezza faràluI gioielli sembranu stupenti, ma l'oru 18k hè più morbidu cà l'oru 14k è hè più suscettibile à scratch o dent.

I segni di l'oru 14k è 18k

Jewelers tipicamente gravanukarati nantu à l'internubandadi l'anellu, u clasp di una collana è bracciale, o altri inconspicuousparti dii ghjuvellito marcaa purità d'oru dilugioielli.

I gioielli d'oru 14k sò generalmente etichettati cum'è 14kt, 14k, o.585, mentre chì i ghjuvelli d'oru 18k sò dispunibili à 18kt, 18k, o.750 marca.

图片9
图片8
图片16
图片17

A forza è a durabilità di l'oru 14k è 18k

Siccomu l'oru 14k cuntenepiùmistura di leghe metalliche, hè assai più forte è più durable di l'oru 18k.In anelli di diamanti cuncepitu per esse piùdilicatu, a forza di l'alia hè particulariy. Più stablI prongs renderanu u diamante più sicuru, è altri dettagli intricati ùn si piegheranu o dent facilmente.

In quantu à a durabilità, hè ancu più faciule di scratch è di portà cà l'oru 14k per via di a so dolcezza più vicinu à l'oru puru.Dunque, pudete avè bisognu di pulisce u vostru anellu d'oru 18k o altre ghjuvelli più freti.

In quantu à a durabilità, l'oru 18k hè ancu prubabile di scratch and scuff than 14k gold per via di a so dolcezza più vicinu à l'oru puru.Dunque, pudete avè bisognu di pulisce u vostru anellu d'oru 18k o altre ghjuvelli più freti.

图片10
图片11
图片12

U Culore di 14k è 18k Gold

U culore di l'oru puru hè giallu vivu cù un toccu di rossu è aranciu.In quantu à questu risultatu, u più altu hè a purità di l'oru in l'alea, u più caldu u culore di i ghjuvelli.

Quandu paragunate i culori di l'oru 14k è l'oru 18k, pò esse difficiuli di nutà a diferenza à u primu sguardu.Tuttavia, l'oru 18k hà un giallu più riccu è saturatu cù un culore di basa aranciu caldu.Stu culore riccu è cálido in oru 18k sarà grande cù u tonu di a pelle scura è a pelle d'oliva.

L'oru 14k hà una tonalità più fresca, è sicondu l'altri metalli in a lega, pò esse fattu in un bellu oru rosatu rosa, oru giallu pallidu è oru biancu argentu più duru.

图片19

Comu avemu digià citatu, se sceglite l'oru 14k o l'oru 18k per i ghjuvelli dependerà di e vostre scelte di stile persunale è di l'abitudini di ogni ghjornu.


Tempu di post: Jul-25-2022