Guida d'oru 10k

Trà i ghjuvelli, l'oru 10k hè u più prezzuunu.Sè vo circate un materiale durable per un anellu di fidanzamentu o un anellu di nozze, allora 10kl'oru pò esse una opzione attrattiva per voi.

 

图片1
图片4
图片3

Chì ghjè l'oru 10k?

L'oru più puru ùn hè micca alleatu 24koru o 100% oru.In ogni casu, l'oru puru hè un metallu duruchìùn hè micca adattatu per fà gioielli perchè facilmente graffia, curva è dent.Itùn hè micca una scelta attraente per ghjuvelli fini.

Dunque, l'oru puru hè mischju cù altri metalli per ottene un culore più durable, più forte è unicu di l'alia d'oru perfetta, ideale per ogni tipu di ghjuvelli.

Allora tquì sò sfarenti tippi d'oru nantu à u mercatu, cumpresi 9k, 10k, 12k, 14k, 18k, 20keccetera.In quantu10k oru, ithè 41,7% oru puru, mentri u restu 58,3%di a lega hè fatta da altri metalli cum'è argentu, palladium, nickel, ramu o zincu.

Durabilità d'oru 10k

A più bassa a purità di l'alia d'oru, più altu hè a so durezza è a durabilità.Inoltre, gioielli d'oru 10k sòabbastanza duru, facendu una grande scelta per tutti.

Perchè più di 50%di 10kAlloys d'oru sò fatti da altri metalli chì sò assai più duru ch'è l'oru puru, sti pezzi di ghjuvelli sò menu prubabile di piegà èdent, è sò più resistenti à i graffi.

Culore d'oru 10k

Se paragunate 10kd'oru cù oru 14k è oru 18k, pudete facilmentevedea diferenza di culore.Avete nutatu chì l'oru 10k hè menu attraente perchè hè notevolmente più chjaru di culore.L'oru di purità più altu hà un culore più intensu è impressiunanti.

Tuttavia, Cum'è l'altri tipi d'oru, l'oru 10k vene in trè opzioni di culore populari: oru giallu, biancu è rosatu.I trè culori implicanu mischjà metalli diffirenti in legami.Dunque, i trè culori d'oru anu proprietà fisiche diffirenti, vantaghji è svantaghji.


Oru Giallu 10k - Pro è Cons

A maiò parte di 10kghjallul'oru nantu à u mercatu hè 41,7%oru puru, 52%argentu è circa 6%ramu.Curiosamente, questu significa chì 10kl'oru cuntene più argentu chè l'oru propiu.

图片7
图片6
图片5
图片14

Oru Giallu 10k - Pros

Culore unicu: 10k giallul'oru hà una tonalità gialla più fresca.Dunque, 10k giallui ghjuvelli d'oru sò adattati per tutti i toni di a pelle.

Disegnu: 10k giallui ghjuvelli d'oru seranu una grande scelta per quelli chì piacenu u stilu è u disignu vintage.Inoltre, u so culore è u verdigris pò aiutà à equilibrà i toni gialli è marroni in gemstones.

Durabilità: 10k giallul'oru hè durable èferma.Questi prudutti sò menu prubabile di causà denti è scratch si sbattenu in altre ghjuvelli o qualsiasi superficia dura.

Cost: Perchè cuntene più argentu chì oru, stu tipu d'oru hè una di l'alternattivi più prezzu di u mercatu.

Oru Giallu 10k - Cons

Brillante: Per via di a quantità più bassa d'oru puru, u culore di 10k ghjallul'oru hè un pocu più suave è micca cusì brillanti è riflettente cum'è 14k o 18kghjalluoru.

Allergii à i metalli: 10k ghjallul'oru pò causà riazzioni allergii per via di l'altu cuntenutu di metalli diffirenti, chè l'oru.Sì avete allergii di cobre o d'argentu, evite l'usu di 10k giallugioielli d'oru.

Oru biancu 10k - Pro è Cons

In l'oru biancu 10k, 58,3% di l'aliati sò fatti di argentu, palladiu è zincu.Per esse più precisu, l'argentu hè 47,4%, u palladiu 10%, è u zincu circa 0,9%.

图片2
图片9
图片10
图片8

Oru biancu 10k - Pros

Charm Modern: In generale, l'oru biancu hè un populariculorein anelli di fidanzamentu è di matrimoniu, in particulare trà i ghjovani.Comparatu à l'oru tradiziunale, 10koru biancuhà un a più mudernuattrazione.

Durabilità: Leghe metalliche utilizzate inoru biancu, in particulare palladium, sòsuperdurable.In 10koru biancu, sti metalli custituiscenu più di 50%di a lega, facendu ogni 10kgioielli d'oru biancufermaè resistente à i graffi.

Costu:Oru biancuhè probabilmente unu di i metalli bianchi più prezzu.Per esempiu,oru biancuhè l'alternativa più populari à u platinu è hà un budgetu più bassu, in particulare 10koru biancu.

Oru biancu 10k - Cons

Wear and tear: Alloru biancugioielli sò rhodium-plated per dà u metallu megliu aderenza è splendore, è aumentà a resistenza à a corrosione è l'ossidazione.Face ancubiancualleati d'oru menu suscettibile à l'allergii.Ma u revestimentu pò esse diluente cù u tempu per via di a pelle naturalegrassue lucidatura occasionale di ghjuvelli.

allergie à i metalli:Oru biancuhè fattu di paladiu o nichel.Mentre u palladiu hè soprattuttu sicuru è ipoallergenicu, u nichel pò causà una varietà di cundizioni di a pelle, cumprese allergii di a pelle.Perchè 10k oru biancucuntene più di sti metalli in lega di 14ko 18k ,hè più prubabile di causà sti prublemi allergii.Sè vo site sensibule à qualsiasi dioru biancudi metalli, duvete certamente evitari o cumprà metalli etichettati senza nichel.

10k Rose Gold - Pro è Cons

L'oru rosu hè una bella alea d'oru composta d'oru puru, d'argentu è di ramu, aghjunghjendu una tonalità rosa calda è attraente à u metallu.In 10kd'oru rosa, a lega hè fatta da 41,7% d'oru puru, 38,3% di ramu è 20% d'argentu.

图片13
图片12
图片15

10k Rose Gold - Pros

Apparizione è pupularità: L'anelli di fidanzamentu d'oru rosa anu guadagnatu popularità perchè u culore caldu di l'oru furnisce un appellu unicu è romanticu.Funziona cù parechji disinni di ghjuvelli diffirenti è pare soprattuttu attraente in anelli di nozze d'inspirazione vintage è anelli di fidanzamentu.

Durabilità: Paragunatu à l'oru biancu èghjalluoru, 10kl'oru rosa hè uduruest è più durable.Perchè u ramu hè assaifermamateriale.Per quessa, pò esse una scelta perfetta per un anellu, cum'è l'oru rosa hè difficiuledentè piegate.

Costu: Perchè 10kL'oru rosu hè quasi 40% di rame, hè un metale abbastanza prezzu.Calchì volta hè ancu più prezzu di 10koru biancuèghjalluoru.

10k Rose Gold - Cons

Culore: I tonalità rosa calde è romantiche d'oru rosa ne facenu una tendenza di moda.Mentre chì u culore di 10kl'oru rosa hèabbastanzaattrattivaper tutti, ùn hè micca cusì riccu è intensu cum'è u culore di 14ko oru rosa 18k, solu perchè u cuntenutu d'oru puru hè più bassu.

Stabilità: Avete bisognu di l'esposizione chimica à i vostri ghjuvelli d'oru rosa.U più altu cuntenutu di ramu in l'aliati d'oru rosa rende u metale particularmentefermama hè sensibile à i sustanzi chimichi.

Allergii à i metalli: 10kl'oru rosa hè altu in ramu.10kl'oru rosu cuntene guasi quantu di ramu quant'è l'oru puru.Simile à u nichel, u ramu hè un allergenu cunnisciutu è pò attivà una varietà di reazzioni di a pelle.

Quandu duvete sceglie gioielli d'oru 10k?

Se valore l'accessibilità è a durabilità sopra a purezza d'oru, allora 10kgioielli d'oru hè sicuramente a vostra scelta ideale.Ma per anelli di fidanzamentu è anelli di nozze, ricumandemu assai di rimpiazzà elli cù un 14ko 18kanellu d'oru.

In più, per una ligera differenza di prezzu, l'oru 14k furnisce un anellu di qualità megliu cù culori più ricchi è apiù brillantilustru.

Malgradu questu, se pensate sempre 10k l'oru vale a pena cumprà, pudete certamente cumprà un 10kanellu di fidanzamentu d'oru o anellu di nozze.Tuttavia, fateun detallaturicerca prima di cumprà è scopre chì tipu di lega hè in u ring, cum'è certi metalli pò causà riazzioni allergii.

Cunclusioni

In generale, se sceglite 10k oru o micca o quale culore di 10kd'oru chì sceglite, in fine dipenderà da a vostra considerazione è preferenza persunale.


Tempu di Postu: Aug-09-2022